Koszyk

Koszyk jest pusty

Amortyzatory rowerowe przednie

Amortyzator przedni w rowerze decyduje o komforcie jazdy po nierównościach, odciąża nadgarstki, a czasami pomaga przejechać miejsca, w których widelec sztywny wymusiłby na rowerzyście zejście z jednośladu. W zależności od typu roweru możemy pokusić się o tani w eksploatacji amortyzator sprężynowy, komfortowy model olejowo-powietrzny lub potężny dwupółkowy amortyzator do roweru zjazdowego, o skoku około 200 mm. W Dadelo oferujemy amortyzatory w najlepszych cenach!

Pozostałe od A do Z
Od
do
Dostawa w

POLECAMY

W magazynie 10 szt.
209,00 zł 239,00 zł
Srebrny, Blokada skoku: brak, Długość rury sterowej: 180 mm, Gwint: tak, Mocowanie hamulca: tarczowe (PM post mount), v-brake (piwoty), Rozmiar koła: 26", Rura sterowa: 1 1/8", Skok: 100 mm
Dostawa w

POLECAMY

4,0

1 opinia

W magazynie > 12 szt.
349,00 zł 442,00 zł
Czarny, Blokada skoku: manetka, Długość rury sterowej: 255 mm, Gwint: nie, Mocowanie hamulca: tarczowe (PM post mount), v-brake (piwoty), Rozmiar koła: 26", Skok: 100 mm, Wykończenie: połysk
Dostawa w

Wyprzedaż

W magazynie 1 szt.
289,00 zł 449,00 zł
Czarny, Blokada skoku: na goleni, Długość rury sterowej: 260 mm, Gwint: nie, Mocowanie hamulca: tarczowe (PM post mount), Rozmiar koła: 29", Rura sterowa: 1 1/8", Skok: 100 mm
Dostawa w

Wyprzedaż

Wysyłka
gratis
W magazynie 1 szt.
799,00 zł 1399,00 zł
Biały, Blokada skoku: manetka, Mocowanie hamulca: tarczowe (PM post mount), Rozmiar koła: 26", Rura sterowa: tapered, Skok: 100 mm
Dostawa w

Wyprzedaż

Wysyłka
gratis
W magazynie 1 szt.
1490,00 zł 4599,00 zł
Czarny, Rozmiar koła: 26", Skok: 100 mm, Wykończenie: połysk
Dostawa w
W magazynie 2 szt.
145,00 zł 169,00 zł
Czarny, Blokada skoku: brak, Mocowanie hamulca: tarczowe (IS international standard), v-brake (piwoty), Rozmiar koła: 24", Rura sterowa: 1", Skok: 50 mm
Dostawa w
W magazynie 4 szt.
189,00 zł 249,00 zł
Czarny, Blokada skoku: brak, Długość rury sterowej: 180 mm, Mocowanie hamulca: v-brake (piwoty), Rozmiar koła: 28", Rura sterowa: 1", Skok: 63 mm
Dostawa w
W magazynie 11 szt.
189,00 zł 239,00 zł
Czarny, Blokada skoku: brak, Mocowanie hamulca: v-brake (piwoty), Rozmiar koła: 28", Rura sterowa: 1 1/8", Skok: 63 mm
Dostawa w
W magazynie 10 szt.
189,00 zł 249,00 zł
Czarny, Blokada skoku: brak, Mocowanie hamulca: v-brake (piwoty), Rozmiar koła: 28", Rura sterowa: 1 1/8", Skok: 63 mm
Dostawa w

bestseller

W magazynie 10 szt.
199,00 zł 219,00 zł
Srebrny, Blokada skoku: brak, Długość rury sterowej: 180 mm, Gwint: tak, Mocowanie hamulca: v-brake (piwoty), Rozmiar koła: 26", Rura sterowa: 1 1/8", Skok: 100 mm, Wykończenie: połysk
Dostawa w
W magazynie 11 szt.
269,00 zł 329,00 zł
Czarny, Blokada skoku: na goleni, Mocowanie hamulca: v-brake (piwoty), Rozmiar koła: 28", Rura sterowa: 1 1/8", Skok: 63 mm
Dostawa w
W magazynie 1 szt.
279,00 zł 329,00 zł
Czarny, Blokada skoku: na goleni, Mocowanie hamulca: v-brake (piwoty), Rozmiar koła: 28", Rura sterowa: 1 1/8", Skok: 63 mm
Dostawa w
4,0

2 opinie

W magazynie 1 szt.
339,00 zł 459,00 zł
Czarny, Blokada skoku: na goleni, Rozmiar koła: 26", Rura sterowa: 1 1/8", Skok: 100 mm, Wykończenie: połysk
Dostawa w
W magazynie 1 szt.
349,00 zł 409,00 zł
Czarny, Rozmiar koła: 28", Skok: 30 mm
Dostawa w
W magazynie 1 szt.
359,00 zł 428,03 zł
Czarny, Blokada skoku: na goleni, Mocowanie hamulca: tarczowe (PM post mount), Rozmiar koła: 28", Rura sterowa: 1 1/8", Skok: 63 mm
Dostawa w

bestseller

Wysyłka
gratis
4,0

1 opinia

W magazynie 9 szt.
549,00 zł 728,00 zł
Czarny, Blokada skoku: manetka, Medium ściskane: powietrze, Mocowanie hamulca: tarczowe (PM post mount), Rozmiar koła: 26", Rura sterowa: 1 1/8", Skok: 100 mm, Wykończenie: połysk

Kilkanaście lat temu amortyzator w rowerze był wyznacznikiem statusu i dowodem na zaawansowanie techniczne jednośladu. Dziś widelec amortyzowany możemy znaleźć zarówno w rowerze za 800 zł, jak i 18 tys. złotych. Oczywiście będą to modele konstrukcyjnie odległe od siebie w stopniu porównwalnym do różnicy między samochodem terenowym, a supersportowym. Z góry należy zaznaczyć, że cena nie jest najważniejszym wyznacznikiem wyboru optymalnego amortyzatora do swojego roweru. Dla przyszłej satysfakcji z zakupu decydujący jest dobór parametrów technicznych widelca do geometrii roweru i stylu jazdy. Można oczywiście przesadzić i zafundować sobie „wideł” dublujący wartość całego bicykla. Zapewne rower będzie jeździł świetnie po przeszkodach, ale koszty obowiązkowego serwisu także wzrosną diametralnie.

Amortyzatory do rowerów miejskich i trekkingowych

Typowy rowerzysta miejski często zapuszczający się na wypady do okolicznych lasów nie potrzebuje widelca o skoku większym niż ok. 80 mm. Wystarczy także, jeśli będzie to konstrukcja gdzie za resorowanie odpowiada sprężyna lub elastomer, a za tłumienie olej. Powyższy amortyzator będzie wystarczająco lekki (nieco powyżej 2 kg to bardzo dobry wynik), po konfiguracji powinien także zapewniać właściwą charakterystykę pracy na szutrowych drogach i wystarczającą sztywność goleni dla montażu kół 28 calowych. Najprostsze modele mają tylko sprężynę stalową, która wyłapuje większe nierówności, ale nie zawsze zdąży zareagować na drobnych wybojach. Jeśli tylko producent oferuje blokadę skoku za pomocą pokrętła na goleni lub wajchy na kierownicy, to zawsze warto dokupić ów gadżet.

Amortyzatory do rowerów MTB

Jest to zdecydowanie najliczniejsza grupa widelców, o wielkiej rozpiętości cenowej. Rowery dla rekreacyjnych kolarzy terenowych wyposażane są w amortyzatory podobne do tych z rowerów turystycznych, ale przystosowane do szerszych opon z grubszym bieżnikiem. Nowe rowery MTB prawie nie są już produkowane w rozmiarze kół 26 cali, rynek zdobywają nowsze standardy 27,5 i 29 cali. Większe koła wymagają sztywniejszego widelca i nieco zmodyfikowanej geometrii ramy. Rower górski to może być zarówno bardzo lekki „przecinak” do wyścigów XC, jak i potężna maszyna do zjazdów z górskich szczytów. Amortyzatory dla kolarzy Cross-country w nieco wyższych specyfikacjach wyposażone są w tłumienie powietrzne. Jest ono najlżejsze, ale wymaga licznych zabiegów serwisowych i wysokiej precyzji podczas produkcji. Jeśli waga nie jest głównym priorytetem, najwyższą jakość resorowania zapewniają widelce olejowo-powietrzne.