Biuro Obsługi Klienta 52 582 22 22

Godziny pracy:

pn.-pt.: 8:00 - 16:00
Wszystkie formy kontaktu i dane firmy

Koszyk jest pusty

Amortyzatory rowerowe

Amortyzatory rowerowe to dziś wyposażenie seryjne wielu typów rowerów. Najbardziej rozbudowane modele o skoku nawet 200 mm znajdziemy w rowerach zjazdowych, nieco mniejsze w pozostałych typach rowerów MTB. Rowerzyści miejscy, lub też posiadacze rowerów crossowych nie potrzebują wielkiego skoku i najdroższej technologii, ale solidnego widelca amortyzowanego, który uspokoi kierownicę na bruku, podczas pokonywania krawężników, czy też na leśnej drodze. W Dadelo mamy amortyzatory każdego typu!

Pozostałe od A do Z
Od
do
Dostawa w
W magazynie 2 szt.
145,00 zł 169,00 zł
Czarny, Blokada skoku: brak, Mocowanie hamulca: tarczowe (IS international standard), v-brake (piwoty), Rozmiar koła: 24", Rura sterowa: 1", Skok: 50 mm
Dostawa w
W magazynie 11 szt.
189,00 zł 249,00 zł
Czarny, Blokada skoku: brak, Mocowanie hamulca: v-brake (piwoty), Rozmiar koła: 28", Rura sterowa: 1 1/8", Skok: 63 mm
Dostawa w
W magazynie 4 szt.
189,00 zł 249,00 zł
Czarny, Blokada skoku: brak, Długość rury sterowej: 180 mm, Mocowanie hamulca: v-brake (piwoty), Rozmiar koła: 28", Rura sterowa: 1", Skok: 63 mm
Dostawa w
W magazynie 12 szt.
189,00 zł 239,00 zł
Czarny, Blokada skoku: brak, Mocowanie hamulca: v-brake (piwoty), Rozmiar koła: 28", Rura sterowa: 1 1/8", Skok: 63 mm
Dostawa w
W magazynie 11 szt.
209,00 zł 219,00 zł
Czarny, Blokada skoku: brak, Długość rury sterowej: 255 mm, Gwint: nie, Mocowanie hamulca: v-brake (piwoty), Rozmiar koła: 26", Rura sterowa: 1 1/8", Skok: 100 mm, Wykończenie: mat
Dostawa w
W magazynie > 12 szt.
209,00 zł 251,00 zł
Czarny, Blokada skoku: brak, Długość rury sterowej: 255 mm, Gwint: nie, Mocowanie hamulca: v-brake (piwoty), Rozmiar koła: 26", Rura sterowa: 1 1/8", Skok: 100 mm
Dostawa w
W magazynie 11 szt.
269,00 zł 329,00 zł
Czarny, Blokada skoku: na goleni, Mocowanie hamulca: v-brake (piwoty), Rozmiar koła: 28", Rura sterowa: 1 1/8", Skok: 63 mm
279,00 zł 329,00 zł
Czarny, Blokada skoku: na goleni, Mocowanie hamulca: v-brake (piwoty), Rozmiar koła: 28", Rura sterowa: 1 1/8", Skok: 63 mm
Dostawa w

Wyprzedaż

W magazynie 1 szt.
289,00 zł 449,00 zł
Czarny, Blokada skoku: na goleni, Długość rury sterowej: 260 mm, Gwint: nie, Mocowanie hamulca: tarczowe (PM post mount), Rozmiar koła: 29", Rura sterowa: 1 1/8", Skok: 100 mm
Dostawa w
4,0

2 opinie

W magazynie 3 szt.
339,00 zł 459,00 zł
Czarny, Blokada skoku: na goleni, Rozmiar koła: 26", Rura sterowa: 1 1/8", Skok: 100 mm, Wykończenie: połysk
Dostawa w

POLECAMY

4,0

1 opinia

W magazynie > 12 szt.
349,00 zł 442,00 zł
Czarny, Blokada skoku: manetka, Długość rury sterowej: 255 mm, Gwint: nie, Mocowanie hamulca: tarczowe (PM post mount), v-brake (piwoty), Rozmiar koła: 26", Skok: 100 mm, Wykończenie: połysk
Dostawa w
W magazynie 3 szt.
349,00 zł 409,00 zł
Czarny, Rozmiar koła: 28", Skok: 30 mm
Dostawa w
W magazynie 1 szt.
359,00 zł 428,03 zł
Czarny, Blokada skoku: na goleni, Mocowanie hamulca: tarczowe (PM post mount), Rozmiar koła: 28", Rura sterowa: 1 1/8", Skok: 63 mm
Dostawa w

POLECAMY

Dostawa w
Wysyłka
gratis
4,0

1 opinia

W magazynie 9 szt.
575,00 zł 728,00 zł
Czarny, Blokada skoku: manetka, Medium ściskane: powietrze, Mocowanie hamulca: tarczowe (PM post mount), Rozmiar koła: 26", Rura sterowa: 1 1/8", Skok: 100 mm, Wykończenie: połysk
Dostawa w

Nowość

Wysyłka
gratis
W magazynie 3 szt.
599,00 zł 799,00 zł
Czarny, Rozmiar koła: 29", Rura sterowa: tapered, Skok: 100 mm
Dostawa w
Wysyłka
gratis
W magazynie 1 szt.
615,00 zł 899,00 zł
Czarny, Blokada skoku: manetka, Mocowanie hamulca: tarczowe (PM post mount), v-brake (piwoty), Rozmiar koła: 28", Rura sterowa: 1 1/8", Skok: 63 mm

Amortyzatory rowerowe dzielą się na widelce amortyzowane i dampery, czyli amortyzatory tylnego koła. Oprócz tego, mechanizmy te różnią się ze względu na zastosowanie. Z uwagi na fakt, że amortyzacja koła tylnego to domena bardziej wyspecjalizowanych rowerów MTB, rozważając odmiany amortyzatorów, będziemy skupiać się na widelcach przednich.

Tak więc mamy widelce amortyzowane do rowerów miejskich, amortyzatory trekkingowe i wreszcie widelce amortyzowane MTB. Ostatnio, wraz z nastaniem mody na rowery przełajowe, czyli uterenowione szosówki, pojawiły się także pierwsze widelce o krótkim skoku dla rowerów szosowych. Czas pokaże, czy trend się przyjmie, ponieważ na razie klienci przyzwyczajeni do smukłych linii kolarzówek nie reagują zbyt entuzjastycznie na wizualne rewolucje.

Amortyzatory do rowerów miejskich

Amortyzatory do rowerów miejskich to zazwyczaj tańsze i najprostsze modele wyposażone w sprężynę stalową jako medium resorujące. Często są to konstrukcje ciężkie i o krótkim skoku (ok. 50 do 70 mm). Brak w nich zazwyczaj regulacji sposobu pracy widelca, ale za to nie trzeba martwić się regularnym i kosztownym serwisem. Widelce sprężynowe sprawdzają się na dużym bruku, łagodzą nagły kontakt z krawężnikiem i wspomagają nadgarstki podczas wpadnięcia w wielką wyrwę na ulicy.

Amortyzatory rowerowe trekkingowe

Amortyzatory trekkingowe to rozwinięcie konstrukcji przeznaczonych do miasta. Posiadają większy skok pomiędzy 60 a 80 mm. Montuje się je w również w rowerach crossowych. Takie widelce zazwyczaj oparte są o konstrukcję sprężynowo-elastomerową, a lepsze modele mają już nawet komorę powietrzną. W widelec włożymy koła o średnicy 28 cali i z oponami o szerokości do około 1,75 cala lub 2 cale – dla średnicy kół 27,5. Ponadto, każdy widelec trekkingowy przystosowany jest do montażu pełnych błotników i oświetlenia na dynamo.

Amortyzatory MTB

Amortyzatory MTB to najliczniejsza grupa i zaliczają się do niej zarówno widelce, jak i dampery. W zależności od skoku i solidności konstrukcji wyróżniamy amortyzatory do XC, amortyzatory trailowe (ścieżkowe) i amortyzatory do Enduro. Pewną niszą są także najcięższe amortyzatory do Downhillu, często dwupółkowe. Typowy skok amortyzatora do XC to 120 mm, trailowego – do 140 mm, Enduro – do160 mm, a konstrukcje DH często mają ponad 200 mm skoku. Najlżejsze amortyzatory do XC mają zwykle budowę wyłącznie powietrzną, a pozostałe – olejowo-powietrzną.