Koszyk

Koszyk jest pusty

Bagażniki rowerowe na tylną klapę

Jeżeli szukasz sposobu na transport roweru samochodem bez haka, ale nie chcesz przewozić go na dachu, to doskonałym wyborem będzie dla Ciebie bagażnik rowerowy na tylną klapę. Dzięki niemu wygodnie i bezpiecznie przetransportujesz swoje dwa kółka na miejsce swojego urlopu. Dostępne modele mogą być stosowane w różnych typach samochodów, np. hatchback, kombi, SUV czy sedan. Tego rodzaju bagażniki nie zajmują dużo miejsca, co ułatwi ich przechowywanie. Na CentrumRowerowe.pl znajdziesz wiele modeli od najpopularniejszych producentów, takich jak Thule czy Peruzzo.

Wyprzedaż

Dostawa 24h GRATIS
Czarny , Liczba rowerów: 1
959,99 zł -20% 1199,00 zł
Dostawa 24h GRATIS
Biały , Liczba rowerów: 1, Ładowność: 17 kg
149,99 zł
Dostawa 24h GRATIS
Czarny , Liczba rowerów: 3
199,99 zł -7% 215,00 zł

bestseller

Dostawa 24h GRATIS
Czarny , Liczba rowerów: 3, Ładowność: 45 kg, Materiał: stal
289,99 zł -9% 319,00 zł
Dostawa 24h GRATIS
Czarny , Liczba rowerów: 3
349,99 zł -9% 385,00 zł
Dostawa 24h GRATIS
Srebrny-czarny , Liczba rowerów: 2
1089,00 zł -26% 1479,00 zł
Dostawa 24h GRATIS
Srebrny-czarny , Liczba rowerów: 2
1089,00 zł -26% 1479,00 zł
Zakupy na raty Santander

Zakupy na raty
nawet w 15 minut

Dowiedz się więcej
4,9 / 5

Nasza ocena
na Opineo

Bagażnik rowerowy na tylną klapę to bardzo wygodny sposób na przewożenie rowerów samochodem. Umożliwi zabranie dwóch kółek na urlop w góry lub nad morze, co znacznie urozmaici cały wyjazd. Najlepiej decydować się na modele od znanych producentów, którzy stawiają na wysoką jakość swoich produktów. Możemy mieć wówczas pewność, że cała konstrukcja wraz z mocowaniami będzie solidna, co umożliwi bezpieczny transport rowerów.

Zalety bagażnika rowerowego na tylną klapę samochodu

Największą zaletą bagażników rowerowych montowanych na klapę samochodu jest ich niski koszt pozyskania w porównaniu do modeli dachowych i na hak. Ponadto, aby zainstalować wymienione typy bagażników, trzeba dokupić relingi dachowe, jeśli samochód ich nie posiada lub też zamontować hak holowniczy wraz z wyprowadzeniem prądu. Bagażnik na hak musi mieć swoją własną rejestrację i lampy tylne, jeśli rowery zasłaniają powyższe elementy samochodu. Koszt instalacji samego haka w aucie jest często wyższy niż zakup dobrego bagażnika na tylną klapę.

Montaż bagażnika rowerowego na tylną klapę samochodu

Bagażnik rowerowy przytwierdza się do klapy samochodowej za pomocą pasów. Dzięki temu jeden model jest bardzo uniwersalny i pasuje do wielu różnych nadwozi. Niska masa aluminiowej konstrukcji i liczne osłony na styku z karoserią powinny zapewnić bezpieczny transport rowerów. Ponadto, po przewiezieniu rowerów bagażnik na klapę można złożyć do niewielkich rozmiarów i schować w samochodzie. Bagażnik na klapie znajduje się na tyle nisko nad ziemią, że załadowanie roweru jest stosunkowo łatwe. O wiele trudniej jest podnieść jednoślad na dach samochodu i wpiąć w bagażnik dachowy. Wymaga to krzepy i odpowiedniego wzrostu.

Bagażniki rowerowe na klapę występują w wielu kształtach, ale najlepiej współpracują na nadwoziami typu hatchback, kombi albo minivan. Choć da się zamontować bagażnik na klapę do samochodu typu sedan, to jednak jednoślad będzie mocno wystawał poza obrys karoserii.

Jaki bagażnik rowerowy na tylną klapę wybrać?

Decydując się na bagażnik rowerowy na tył samochodu, należy najpierw dobrze przemyśleć, ile rowerów planujemy na nim przewozić. Do jednego odpowiednim wyborem będzie np. Peruzzo BDG, do dwóch sprawdzą się modele Thule ClipOn 9106 i 9105, natomiast transport 3 rowerów umożliwią m.in. Peruzzo HiBike, Venezia, New Cruiser lub Cruiser Deluxe. Należy się także upewnić, że konkretny produkt będzie pasował do naszego auta. Powinniśmy też unikać modeli opierających się większymi fragmentami stelaża o tylną szybę auta. Bagażnik powinien stykać się z metalową karoserią, a nie ze szkłem.

Oceny klientów dadelo.pl na Trusted Shops: 4.8 / 5 z 234