Co myślisz o naszym sklepie? Twoje zdanie jest dla nas ważne. Czekamy na Twoją opinię! Wyraź opinię o sklepie

Biuro Obsługi Klienta 887 874 734

Godziny pracy:

Infolinia czynna
pn.-pt.: 8:00 - 16:00
Wszystkie formy kontaktu i dane firmy

W tym miejscu znajdziesz produkty do porównania

Twój schowek jest pusty

Sprawdź status zamówienia

Wpisz numer zamówienia oraz nazwisko w przypadku klienta indywidualnego, lub NIP w przypadku firmy.

Sprawdź status

Koszyk jest pusty

FAQ

Przed zakupem

  • Ile kosztuje wysyłka roweru?

    Cena wysyłki roweru uzależniona jest od sposobu jego dostarczenia.

    Dostępne sposoby wysyłki rowerów:
    • Kurier DPD - rower w stanie fabrycznym, do samodzielnego montażu
      • 0 zł
    • Kurier DHL - rower wstępnie złożony i wyregulowany
      • 29,90 zł (rowery o wartości powyżej 1500 zł)
      • 59,90 zł (rowery o wartości poniżej 1500 zł)
    • 3. Odbiór roweru w Serwisowym Punkcie Odbioru
      • 0 zł (rowery o wartości powyżej 1500 zł)
      • 59,90 zł (rowery o wartości poniżej 1500 zł)
    Więcej o wysyłce rowerów dowiesz się tutaj.

    Czy odpowiedź jest dla Ciebie pomocna?

  • Jaki jest maksymalny rozmiar paczki przy wysyłce do Paczkomatu InPost?

    Wybierając opcje odbioru paczki w Paczkomacie InPost należy pamiętać, że maksymalne gabaryty przesyłki wynoszą 41x38x64 cm. Do Paczkomatu nie mieszczą się między innymi:
    • ramy rowerowe
    • foteliki do rowerów oraz stelaże do nich
    • walizki na rowery
    • bagażniki samochodowe do przewozu rowerów
    • kierownice rowerowe powyżej 600 mm szerokości
    • widelce sztywne w rozmiarze 26-29 cali
    • amortyzatory w rozmiarze 26-29 cali
    • koła w rozmiarze 28-29 cali
    • komplety kół w rozmiarze 26-29 cali
    • obręcze rowerowe w rozmiarze 26-29 cali

    Czy odpowiedź jest dla Ciebie pomocna?

  • W jaki sposób wysyłane są zamówienia?

    Towar zamówiony w sklepie internetowym dadelo.pl wysyłany jest do Klienta w wybrany przez niego sposób:
    • Przesyłka kurierska
    • Paczkomaty InPost
    • Odbiór w Serwisowym Punkcie Odbioru (w przypadku rowerów)
    Wysyłane paczki oklejane są specjalną, firmową taśmą z napisem dadelo.pl.

    Czy odpowiedź jest dla Ciebie pomocna?

  • Jakie są dostępne formy płatności?

    W sklepie internetowym dadelo.pl dostępne są następujące formy płatności:
    • płatność gotówką przy odbiorze (za pobraniem)
    • płatność przelewem
    • płatność kartą
    • raty Santander

    Czy odpowiedź jest dla Ciebie pomocna?

  • Ile kosztuje wysyłka produktów w dadelo.pl?

    Koszt wysyłki zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy. Informacje na temat dokładnych cen wysyłki produktów można znaleźć w zakładce Dostawa - czas i koszt.

    Czy odpowiedź jest dla Ciebie pomocna?

  • Jak poszukać konkretnego produktu?

    Oferta sklepu internetowego dadelo.pl podzielona jest na kategorie. Można do nich dotrzeć za pomocą menu umieszczonego na belce na górze strony. Umożliwiają one wyszukanie konkretnej grupy produktów oraz dotarcie do listy dostępnych produktów w sklepie. W celu zawężenia wyników wyszukiwania Klient może skorzystać z dostępnych filtrów. Wyszukanie konkretnego produktu może odbywać się również przy wykorzystaniu wyszukiwarki.

    Czy odpowiedź jest dla Ciebie pomocna?

Po zakupie

  • Czy mogę zmienić swoje zamówienie lub je anulować?

    Dokonanie zmian w zamówieniu możliwe jest do momentu wystawienia faktury VAT. W celu dokonania zmian należy skontaktować się z biurem obsługi klienta pod numerem telefonu 887 874 734, lub za pomocą wiadomości e-mail, pisząc na adres info@dadelo.pl.

    Czy odpowiedź jest dla Ciebie pomocna?

  • Czy mam prawo do zwrotu towaru w dadelo.pl?

    Klient kupujący towar w sklepie internetowym dadelo.pl ma prawo do jego zwrotu w czasie 60 dni od dnia otrzymania przesyłki bez konieczności podania przyczyny. Więcej informacji na temat zwrotu towarów można uzyskać w zakładce Zwrot i wymiana.

    Czy odpowiedź jest dla Ciebie pomocna?

  • Czy mogę przysłać rower lub części do naprawy?

    Sklep internetowy dadelo.pl nie serwisuje sprzedawanych rowerów / części rowerowych.

    Czy odpowiedź jest dla Ciebie pomocna?

  • Moja płatność on-line (przelewem, kartą, Santander Raty) nie została przyjęta. Co robić?

    Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

    Czy odpowiedź jest dla Ciebie pomocna?

  • Zamówiłem kilka produktów o różnym statusie dostępności. Kiedy zostanie wysłana paczka?

    W przypadku zamówienia produktów o różnym statusie dostępności w ramach jednego zamówienia zostanie ono wysłane w jednej paczce w momencie skompletowania wszystkich produktów.

    Czy odpowiedź jest dla Ciebie pomocna?

  • Jak wygląda procedura wymiany towaru w dadelo.pl?

    Wymiana towaru w sklepie dadelo.pl polega na wykonaniu standardowego zwrotu produktu, a następnie złożeniu nowego zamówienia poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

    Czy odpowiedź jest dla Ciebie pomocna?

  • Jak wygląda procedura reklamacji towaru w dadelo.pl?

    • Kontakt z BOK - Zgłoś nam reklamacje pisząc e-mail na info@dadelo.pl lub dzwoniąc na 887 874 734.
    • Przesyłka - Prześlij nam reklamowany produkt.
    • Rozpoznanie - Nasi specjaliści sprawdzą Twoje zgłoszenie.
    • Decyzja i kontakt - w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki wydamy decyzję, a następnie poinformujemy Cię o niej mailowo lub telefonicznie.

    Czy odpowiedź jest dla Ciebie pomocna?

  • Jakie są zasady odsyłki produktów?

    • Zamówienie kuriera przez zespół dadelo.pl, po wcześniejszym kontakcie z BOK.
    • Wykorzystanie strony internetowej szybkiezwroty.pl i wypełnieniu formularza. Wysyłka na koszt Sprzedającego z każdego Paczkomatu w Polsce.
    • Wysyłka samodzielna - w przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrotu, koszty wysyłki są zwracane po okazaniu potwierdzenia nadania przesyłki z widoczną kwotą.

    Czy odpowiedź jest dla Ciebie pomocna?

  • Czym są ciasteczka (z ang.: cookies) i jakie jest ich znaczenie?

    Cookies to informacje, które serwis internetowy wysyła do urządzenia końcowego (komputer, tablet, smartfon) podczas odwiedzin internauty. Tego rodzaju pliki pozwalają na przechowanie danych na temat sposobu korzystania z serwisu przez użytkownika i umożliwiają jego lepsze dostosowanie do potrzeb odbiorców.

    Czy odpowiedź jest dla Ciebie pomocna?

Inne

  • Czy moje dane są bezpieczne?

    Sklep internetowy www.dadelo.pl działa w oparciu o najnowocześniejszy sprzęt i oprogramowanie na wzór najlepszych rozwiązań sprawdzonych na świecie. Dadelo Sp. z o.o. dokłada wszelkich starań do odpowiedniego zabezpieczenia danych klientów. Więcej informacji na temat bezpieczeństwa danych można uzyskać w zakładce Polityka prywatności.

    Czy odpowiedź jest dla Ciebie pomocna?

  • Czy warto otrzymywać newsletter?

    Otrzymując newsletter Klient informowany jest na bieżąco o nowościach pojawiających się w ofercie sklepu internetowego. Nasze newslettery zawierają również przeglądy produktów oraz informacje o bieżących promocjach.

    Czy odpowiedź jest dla Ciebie pomocna?

Nie ma tu Twojego pytania?