Biuro Obsługi Klienta 52 582 22 22

Godziny pracy:

pn.-pt.: 8:00 - 16:00
Wszystkie formy kontaktu i dane firmy

Koszyk jest pusty

Hamulec SHIMANO Ultegra BR-R8000

Wybierz opcję
Możesz zmienić parametry wybierając inne opcje
  • Kolor: szary
    • szary
  • Montaż:
349,00 zł Oszczędzasz 26%
259,00
Zakup ratalny: Oblicz ratę

Dostępność:

W magazynie 2 szt.

Ilość:

Wysyłka gratis już od 499 zł Zamówienia o wartości min. 499 zł dostarczamy za darmo.

Dostawa w 24h Zamawiając ten produkt do godziny 12:00 od poniedziałku do czwartku masz pewność, że otrzymasz go następnego dnia roboczego.

60 dni na zwrotnieużywanego produktu Dajemy Ci aż 60 dni na zwrot nieużywanego produktu

Produkt wysyłamy do paczkomatu Paczkomaty to wygodna i bezpieczna forma dostawy. Przez 24 godziny na dobę możesz w prosty sposób odebrać swoją przesyłkę.

Szczegóły

Szczegółowe dane

  • Marka SHIMANO
  • Kod produktu DD119607
  • Grupa ULTEGRA
  • Hydrauliczne nie
  • Kolor szary
  • Montaż przód
  • Przeznaczenie szosowe
  • Rodzaj szosa
marka shimano baner

Shimano Ultegra BR-R8000 to hamulec szczękowy przeznaczony do wyścigowego roweru szosowego. Konstrukcja typu Dual-Pivot jest lekka oraz kompaktowa, a system SLR-EV poprawia modulację i siłę hamowania. Między ramionami występuje bardzo mały odstęp, co poprawia estetykę i pozytywnie wpływa na aerodynamiczność kształtu. Pomiędzy osiami zawarto stabilizator, który ogranicza odkształcenia, zwiększając skuteczność zwalniania. Hamulec można zastosować z szerszymi oponami 28C.

Najważniejsze informacje:
  • Przeznaczenie: rower szosowy
  • Rodzaj hamulca: szczękowy
  • Materiał: anodowane aluminium (zacisk), stal (śruby)
  • Stabilizator między osiami ogranicza odkształcenia – przekłada się to na efektywność hamowania
  • Długość śruby mocującej: 10,5 mm
  • Zgodność z oponami: 28C
  • Mały odstęp między ramionami – większa aerodynamiczność i lepsza estetyka
  • Okładziny: R55C4
  • Masa: 178 g
Technologie:
  • Dual-Pivot

Konstrukcja typu Dual-Pivot Caliper powoduje, że hamulec jest wytrzymały, a przy tym kompaktowy i lekki. Technologia redukuje odkształcenia, co poprawia też siłę oraz szybkość działania zacisku.

  • SLR-EV

Zacisk wykonany w systemie SLR-EV zawiera podwójny, symetryczny przegub. Razem z krótkim ramieniem, wyposażonym w rolkę i dwa łożyska, zwiększa on kontrolę i siłę hamowania. Technologia zmniejsza też tarcie w miejscu sworznia, co z kolei poprawia modulację.

Opinie

Ten produkt nie był jeszcze oceniany. Produkty w dadelo.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.

Zakup ratalny

Dowiedz się więcej