Koszyk

Koszyk jest pusty

Lampka BUSCH & MULLER Toplight View Brake Plus

94,99
  • Kolor: czarny-czerwony-srebrny
    • czarny-czerwony-srebrny
Dostępność: W magazynie 2 szt.
Ilość:
Opcja:Kolor: czarny-czerwony-srebrny
Cena:94,99 zł

Wysyłka gratis

Dostawa w 24h Zamawiając ten produkt do godziny 12:00 od poniedziałku do czwartku masz pewność, że otrzymasz go następnego dnia roboczego.

4,8 / 5

Nasza ocenana Opineo.pl Twoja opinia jest dla nas ważna. Dokładamy wszelkich starań, aby polepszać jakość usług w naszym sklepie.

Opis
marka busch & muller baner

Tylna lampka na rower Busch & Muller Toplight View Brake Plus jest zasilana na dynamo. System Line Tec x2 oparto na obecności dwóch pasków jaśniejszego światła, które przydają się w trudnych warunkach pogodowych. Oprócz tego urządzenie posiada funkcję Stop – w momencie hamowania roweru, świecenie staje się intensywniejsze. Sygnał informujący o zwalnianiu płynie z czujnika zamontowanego na piaście.

Funkcja trybu postojowego wykorzystuje kondensator, dzięki któremu nawet po zatrzymaniu się roweru, lampka działa przez dłuższą chwilę. Szeroki kąt padania światła obejmuje 320°. Model zawiera również odblask, wymagany przez polskie prawo. Lampka jest mocowana do bagażnika.

Najważniejsze informacje:
  • Lampka rowerowa tylna
  • Zasilanie na prądnicę
  • Źródło światła: 2 diody LED
  • System LineTec x2 – dwa paski jasnego, czerwonego światła
  • Widoczność: 320°
  • Funkcja światła postojowego – lampka świeci dłużej po zatrzymaniu (kondensator)
  • Funkcja Stop – podczas hamowania świecenie jest jaśniejsze (sygnał z czujnika piasty)
  • Obecność dodatkowego odblasku
  • Podwójne gniazdo
  • Mocowanie: do bagażnika
  • Rozstaw śrub: 50/80 mm
Specyfikacja
  • Marka BUSCH & MULLER
  • Kod produktu DD71432
  • Kod EAN 4006021009530
  • Waga produktu 50 g
  • Kolor czarny-czerwony-srebrny
  • Ładowanie usb nie
  • Zasilanie prądnica
  • Źródło światła dioda LED
Opinie

Lampka BUSCH & MULLER Toplight View Brake Plus - opinie

  • 5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    To działa! Bez wyłączników, bez dodatkowych kabli - podłączyłem w miejsce poprzedniej lampki i już. Stop włącza się z półsekundowym opóźnieniem, ale zawsze wtedy, kiedy hamuję - sprawdziłem, że nie wystarczy przestać pedałować, ale nawet delikatne hamowanie powoduje zapalenie światła. System dopasowywania do rozstawu dziur w bagażniku też zdaje egzamin, choć wepchnięcie śrub we właściwe miejsce nie udało się od razu. Bez tego systemu na mur-beton kupiłbym lampę z niewłaściwym rozstawem, bo byłem przekonany że mój bagażnik umożliwia montowanie lamp w obu standardach.