Koszyk

Koszyk jest pusty

Opona SCHWALBE Nobby Nic Evolution

4,0
Wybierz opcję
Możesz zmienić parametry wybierając inne opcje
  • Kolor: brązowy-czarny
    • brązowy-czarny
    • czarny
  • Mieszanka:
  • Rozmiar koła:
  • Szerokość:
  • Ścianki boczne:
  • Tubeless ready:
229,00 zł Oszczędzasz 26%
169,00
Zakup ratalny: Oblicz ratę

Dostępność:

W magazynie 1 szt.

Ilość:

Wysyłka gratis już od 499 zł Zamówienia o wartości min. 499 zł dostarczamy za darmo.

Dostawa w 24h Zamawiając ten produkt do godziny 12:00 od poniedziałku do czwartku masz pewność, że otrzymasz go następnego dnia roboczego.

60 dni na zwrotnieużywanego produktu Dajemy Ci aż 60 dni na zwrot nieużywanego produktu

Tego produktu nie wysyłamy do paczkomatu Ze względu na rozmiar produktu nie możemy wysłać tą formą przesyłki.

Szczegóły

Szczegółowe dane

  • Marka SCHWALBE
  • Kod produktu DD124747
  • Gęstość oplotu 67 EPI
  • Kolor brązowy-czarny
  • Mieszanka Addix Speedgrip
  • Pasek odblaskowy nie
  • Przeznaczenie mtb
  • Rozmiar koła 26"
  • Szerokość 57 mm
  • Ścianki boczne LiteSkin
  • Tubeless ready nie
  • Typ zwijana
marka schwalbe baner

Wszechstronna opona Nobby Nic Evolution od Schwalbe doskonale poradzi sobie w każdych warunkach, bez względu na pogodę. Doskonale nadaje się na górskie szlaki i sprawdza się zarówno podczas wyścigów XC, jak i jazdy ścieżkowej. Konstrukcja bieżnika zapewnia doskonałą przyczepność oraz skuteczność hamowania, dzięki centralnym klockom. Z kolei mocne i rzadko rozmieszczone klocki boczne pomagają utrzymać stabilność na zakrętach oraz szybko oczyszczają się z błota. Wszystkie wersje, poza Liteskin oraz Double Defence, są przystosowane do systemu bezdętkowego. 

Najważniejsze informacje 

  • Przeznaczenie: Enduro / All Mountain / Trail 
  • Kompatybilne z systemem Tubeless (wyjątkiem są: Liteskin i Double Defence) 
  • Masa: 710 g (dla rozmiaru 29 x 2.25) 

Wersje i mieszanki:

Addix Speedgrip

Addix Speedgrip to mieszanka gumy zaprojektowaną pod kątem niskich oporów toczenia i dobrej przyczepności. Posiada także właściwości tłumiące i wysoką wytrzymałość, dlatego jest polecana do dyscyplin XC, All-Mountain i Trail. 

Pacestar 

Pacestar to mieszanka gumy przeznaczona do szybkiej jazdy XC. Zapewnia bardzo niskie opory toczenia, poprzez specjalnie ukształtowany środek bieżnika. Pasy boczne zwiększają przyczepność opony. 

Mieszanka Trailstar 

Mieszanka Trailstar została zaprojektowana do jazdy typu Enduro i Freeride. Opona wyposażona w tę technologię posiada podbudowę, która łatwo się toczy. Grzbiet modelu i boki odpowiadają za zwiększoną przyczepność. 

TLE Snakeskin 

Wersja Snakeskin oznacza oponę ze wzmocnionymi ściankami, które są odporne na przecięcia. Dodatkowo model jest fabrycznie przygotowany do konwersji na system bezdętkowy Tubeless Easy. 

Double Defence 

Technologia Double Defence oznacza podwójną ochronę opony. Wkładka Race Guard pod bieżnikiem chroni model przed przebiciami, a boczne ścianki w systemie Snake Skin zapewniają osłonę na przecięcia. 

Liteskin 

Opona Liteskin jest lekka z powodu bardzo cienkich ścianek bocznych. Stopka modelu została przystosowana do wysokich ciśnień.


Opinie

  • 3,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Jeździłem na wersji 2,1\\'\\'. Problem z nią jest taki, że to miękka mieszanka. A więc po pierwsze bieżnik błyskawicznie ginie, jeśli jeździ się po szutrze - centralne klocki są po prostu wyrywane. Po drugie boczne podwijają się na zakrętach w miękkim podłożu - bardzo trudno utrzymać trakcję. Nobby Nici pod koniec sezonu są tak starte, że na podjazdach buksują a w piachu jeździ się jak na lodzie i nie można się utrzymać. Lądują w koszu. Na szutrze oraz asfalcie (miękkie) są w porządku, ale tam spisują się dobrze przecież każde opony. Jeśli ktoś jeździ po miękkim piasku, i dużo podjeżdża w takich warunkach - nie polecam. Nawet na zwykły las w upalne dni odradzam. Na ubitych single trackach już tak. Im twardsza i bardziej gładka nawierzchnia tym lepiej dla Nobby Niców. [uwaga administratora] Jedynie wykorzystywanie opony w terenie, dla którego została zaprojektowana, odzwierciedla jej możliwości. Jest to lekka trailowa opona, która nie nadaje się do jazdy na szutrach czy asfalcie.

  • 5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Opony są użytkowane na podłożu mieszanym (80% las/20% asfalt). Przejechałem na nich ok 1000km i nie widać jeszcze żeby się starły. Jeszcze nie udało mi się przebić oponki a gumy trzymają swój pierwotny kształt i formę. Z czystym sumieniem mogę je polecić wszystkim którzy lubią jeździć po lasach.

Zakup ratalny

Dowiedz się więcej