Biuro Obsługi Klienta 52 582 22 22

Godziny pracy:

pn.-pt.: 8:00 - 16:00
Wszystkie formy kontaktu i dane firmy

Koszyk jest pusty

Piasta SHIMANO Deore XT FH-M8000

5,0
Wybierz opcję
  • Kolor: czarny
    • czarny
  • Ilość otworów:
  • Mocowanie tarczy:
  • Montaż:
255,00 zł Oszczędzasz 27%
184,90
Zakup ratalny: Oblicz ratę

Dostępność:

W magazynie 3 szt.

Ilość:

Wysyłka gratis już od 499 zł Zamówienia o wartości min. 499 zł dostarczamy za darmo.

Dostawa w 24h Zamawiając ten produkt do godziny 12:00 od poniedziałku do czwartku masz pewność, że otrzymasz go następnego dnia roboczego.

60 dni na zwrotnieużywanego produktu Dajemy Ci aż 60 dni na zwrot nieużywanego produktu

Produkt wysyłamy do paczkomatu Paczkomaty to wygodna i bezpieczna forma dostawy. Przez 24 godziny na dobę możesz w prosty sposób odebrać swoją przesyłkę.

Szczegóły

Szczegółowe dane

  • Marka SHIMANO
  • Kod produktu DD88687
  • Waga produktu 328 g
  • Dodatkowe 32 otwory / centerlock
  • Grupa XT
  • Ilość biegów pozostałe
  • Ilość otworów 32
  • Kolor czarny
  • Łożyska kulkowe
  • Mocowanie tarczy centerlock
  • Montaż tył
  • Przeznaczenie tył
  • Rodzaj osi - tył 135 x 10 mm (QR)
  • Typ bębenka sram / shimano
marka shimano baner

Tylna piasta Shimano z grupy Deore XT FH-M8000 posiada mocowanie do tarczy w systemie Center Lock oraz otwory na 32 szprychy. Model przeznaczony jest do kaset 8-11 rzędowych. Posiada przystosowanie do hamulców tarczowych, aluminiowy korpus oraz oś piasty ze stalową główką o wysokim uszczelnieniu.

Skośne łożyska kulkowe Cup & Cone Bearing charakteryzują się zwiększoną wytrzymałością dzięki skuteczniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych. Efektem takiej konstrukcji są płynne obroty oraz dłuższa żywotność, a także łatwość konserwacji i regulacji. Piasta zapewnia niskie opory toczenia oraz wysoką trwałość. W zestawie znajduje się lekki aluminiowy zacisk mimośrodkowy.

Najważniejsze informacje techniczne:
  • Dla kaset 8-11 rzędowych, 32 otwory szprych
  • Zacisk QR 146 mm, szerokość montażowa 135 mm (O.L.D.)
  • Zgodność z hamulcami tarczowymi – mocowanie Center Lock
  • Skośne łożyska kulkowe łatwe w konserwacji, regulacji i wymianie
  • Niskie opory toczenia, wysoka trwałość i sztywność
  • Korpus i oś z aluminium anodowanego, główka stalowa
  • Uszczelki kontaktowe i labiryntowe chronią wnętrze łożyska przed wilgocią, wodą i brudem
  • Aluminiowy szybkozamykacz
  • Waga: około 328 g
  • Załączanie bębenka: powyżej 36 razy/ 360 stopni
  • Średnica osi: 15 mm
  • Rozstaw kołnierzy: 57,4 mm
  • Średnica rozstawienia otworów pod szprychy P.C.D – lewa/prawa: 44/45 mm
  • Średnica kołnierzy – lewy/prawy: 52,8/53,8 mm
  • Offset: 6,6 mm

Opinie

  • 5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Nic dodać nic ująć kolejna piasta z serii XT w mojej kolekcji do kompletu z osprzetem z serii 8000, z poprzednich bylem zadowolony, tą jak narazie testuję i jak dotąd bez uwag, toczenie super, montaż tarczy center lock wręcz idealnie spasowany, jakosc wykonania mowi sama za siebie. Splecione z obrecza WTB chodzi calkiem dobrze. W piaście tylnej tego modelu wkurza dosc glosna grzechotka, ale w zasadzie dzieki niej ludzie usuwaja sie z drogi (poprzednia silent clutch byla cicha) moze kwestia przyzwyczajenia. Zdecydowanie polecam

  • 5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Kupiłem piastę i ocenie na początku ocenię zanim złożę na niej koło - Przede wszystkim konstrukcja uproszczona. Jest tylko jeden odkręcany konus - serwis będzie sporo prostszy, drugi jest zamontowany do piasty - a przynajmniej tak to wygląda. Piasty rozkręca się jednym kluczem do konusów i imbusami. Osie, czy raczej części wchodzące w haki ramy są gładkie - dobra rzecz. Widać, że piasta przystosowana jest do większych osi. Może będą jakieś kity do konwersji do osi sztywnych 135x10 albo 135x12? Jakość wykonania piasty jest super. B ębenek zazębia się częściej niż fh-m756 (takie odnoszę wrażenie, poza tym tylko do takiej mam porównanie). Na sucho - jeszcze bez koła - łożyska poruszają się luźno i płynnie. Mój egzemplarz waży 331g, a z szybkozamykaczem 394. Not bad :-) Ważę ponad 90kg i mam zamiar stosować tą piastę w jeździe szlakowej i lekkim enduro. Poprzednia FH-M756 wytrzymała 8 lat zanim bieżnie korozja zjadła (trochę zaniedbałem ją w połowie jej życia). Zobaczymy ile wytrzyma nowy mechanizm. Być może uda mi się dodać jeszcze jedną opinię jak pojeżdżę. Póki co wygląda na wartą polecenia

Zakup ratalny

Dowiedz się więcej