Biuro Obsługi Klienta 52 582 22 22

Godziny pracy:

pn.-pt.: 8:00 - 16:00
Wszystkie formy kontaktu i dane firmy

Koszyk jest pusty

Piasta SHIMANO Deore XT FH-M8000

5,0
Wybierz opcję
  • Kolor: czarny
    • czarny
  • Ilość otworów:
  • Mocowanie tarczy:
  • Montaż:
255,00 zł Oszczędzasz 27%
184,90
Zakup ratalny: Oblicz ratę

Ilość:

Wysyłka gratis już od 499 zł Zamówienia o wartości min. 499 zł dostarczamy za darmo.

Dostawa 3-5 dni Zamów teraz a wyślemy przesyłkę w ciągu 3-5 dni roboczych. Oferta dotyczy wyłączenie przesyłek na adres w Polsce.

60 dni na zwrotnieużywanego produktu Dajemy Ci aż 60 dni na zwrot nieużywanego produktu

Produkt wysyłamy do paczkomatu Paczkomaty to wygodna i bezpieczna forma dostawy. Przez 24 godziny na dobę możesz w prosty sposób odebrać swoją przesyłkę.

Szczegóły

Szczegółowe dane

  • Marka SHIMANO
  • Kod produktu DD88687
  • Waga produktu 328 g
  • Dodatkowe 32 otwory / centerlock
  • Grupa XT
  • Ilość biegów pozostałe
  • Ilość otworów 32
  • Kolor czarny
  • Łożyska kulkowe
  • Mocowanie tarczy centerlock
  • Montaż tył
  • Przeznaczenie tył
  • Rodzaj osi - tył 135 x 10 mm (QR)
  • Typ bębenka sram / shimano
marka shimano baner

Tylna piasta Shimano z grupy Deore XT FH-M8000 posiada mocowanie do tarczy w systemie Center Lock oraz otwory na 32 szprychy. Model przeznaczony jest do kaset 8-11 rzędowych. Posiada przystosowanie do hamulców tarczowych, aluminiowy korpus oraz oś piasty ze stalową główką o wysokim uszczelnieniu.

Skośne łożyska kulkowe Cup & Cone Bearing charakteryzują się zwiększoną wytrzymałością dzięki skuteczniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych. Efektem takiej konstrukcji są płynne obroty oraz dłuższa żywotność, a także łatwość konserwacji i regulacji. Piasta zapewnia niskie opory toczenia oraz wysoką trwałość. W zestawie znajduje się lekki aluminiowy zacisk mimośrodkowy.

Najważniejsze informacje techniczne:
  • Dla kaset 8-11 rzędowych, 32 otwory szprych
  • Zacisk QR 146 mm, szerokość montażowa 135 mm (O.L.D.)
  • Zgodność z hamulcami tarczowymi – mocowanie Center Lock
  • Skośne łożyska kulkowe łatwe w konserwacji, regulacji i wymianie
  • Niskie opory toczenia, wysoka trwałość i sztywność
  • Korpus i oś z aluminium anodowanego, główka stalowa
  • Uszczelki kontaktowe i labiryntowe chronią wnętrze łożyska przed wilgocią, wodą i brudem
  • Aluminiowy szybkozamykacz
  • Waga: około 328 g
  • Załączanie bębenka: powyżej 36 razy/ 360 stopni
  • Średnica osi: 15 mm
  • Rozstaw kołnierzy: 57,4 mm
  • Średnica rozstawienia otworów pod szprychy P.C.D – lewa/prawa: 44/45 mm
  • Średnica kołnierzy – lewy/prawy: 52,8/53,8 mm
  • Offset: 6,6 mm

Opinie

  • 5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Nic dodać nic ująć kolejna piasta z serii XT w mojej kolekcji do kompletu z osprzetem z serii 8000, z poprzednich bylem zadowolony, tą jak narazie testuję i jak dotąd bez uwag, toczenie super, montaż tarczy center lock wręcz idealnie spasowany, jakosc wykonania mowi sama za siebie. Splecione z obrecza WTB chodzi calkiem dobrze. W piaście tylnej tego modelu wkurza dosc glosna grzechotka, ale w zasadzie dzieki niej ludzie usuwaja sie z drogi (poprzednia silent clutch byla cicha) moze kwestia przyzwyczajenia. Zdecydowanie polecam

  • 5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Kupiłem piastę i ocenie na początku ocenię zanim złożę na niej koło - Przede wszystkim konstrukcja uproszczona. Jest tylko jeden odkręcany konus - serwis będzie sporo prostszy, drugi jest zamontowany do piasty - a przynajmniej tak to wygląda. Piasty rozkręca się jednym kluczem do konusów i imbusami. Osie, czy raczej części wchodzące w haki ramy są gładkie - dobra rzecz. Widać, że piasta przystosowana jest do większych osi. Może będą jakieś kity do konwersji do osi sztywnych 135x10 albo 135x12? Jakość wykonania piasty jest super. B ębenek zazębia się częściej niż fh-m756 (takie odnoszę wrażenie, poza tym tylko do takiej mam porównanie). Na sucho - jeszcze bez koła - łożyska poruszają się luźno i płynnie. Mój egzemplarz waży 331g, a z szybkozamykaczem 394. Not bad :-) Ważę ponad 90kg i mam zamiar stosować tą piastę w jeździe szlakowej i lekkim enduro. Poprzednia FH-M756 wytrzymała 8 lat zanim bieżnie korozja zjadła (trochę zaniedbałem ją w połowie jej życia). Zobaczymy ile wytrzyma nowy mechanizm. Być może uda mi się dodać jeszcze jedną opinię jak pojeżdżę. Póki co wygląda na wartą polecenia

Zakup ratalny

Dowiedz się więcej