Co myślisz o naszym sklepie? Twoje zdanie jest dla nas ważne. Czekamy na Twoją opinię! Wyraź opinię o sklepie

Biuro Obsługi Klienta 887 874 734

Godziny pracy:

Infolinia czynna
pn.-pt.: 8:00 - 16:00
Wszystkie formy kontaktu i dane firmy

W tym miejscu znajdziesz produkty do porównania

Twój schowek jest pusty

Sprawdź status zamówienia

Wpisz numer zamówienia oraz nazwisko w przypadku klienta indywidualnego, lub NIP w przypadku firmy.

Sprawdź status

Koszyk jest pusty

Reklamacja

Dadelo.pl zapewnia błyskawiczne rozwiązanie każdej sprawy. Skonsultuj się z nami jeśli chcesz zareklamować wadliwy produkt.

Jak przebiega proces reklamacji produktu?

  • Kontakt z BOK - Zgłoś nam reklamacje pisząc e-mail na info@dadelo.pl lub dzwoniąc na 887 874 734.
  • Przesyłka - Prześlij nam reklamowany produkt.
  • Rozpoznanie - Nasi specjaliści sprawdzą Twoje zgłoszenie.
  • Decyzja i kontakt - w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki wydamy decyzję, a następnie poinformujemy Cię o niej mailowo lub telefonicznie.

Wynik reklamacji

  • Decyzja pozytywna - w przypadku pozytywnego rozpoznania reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony. Możesz także otrzymać zwrot środków finansowych. Zostaną one przesłane na kartę, z której dokonywano płatności lub na numer konta.
  • Decyzja negatywna - w przypadku decyzji negatywnej istnieje możliwość przesłania towaru do weryfikacji do dystrybutora. Jeśli nie zgodzisz się na takie rozwiązanie produkt zostanie Tobie zwrócony. Nie poniesiesz przy tym dodatkowych kosztów przesyłki.

Co może być podstawą reklamacji?

  • Reklamacji podlegają produkty, w których zostały ujawnione wady podczas ich użytkowania. Zareklamować można także proces dostawy produktu.
  • Reklamacji podlegają towary, których wadę wykryto podczas odpakowywania przesyłki.
  • Reklamacji podlegają towary niezgodne z opisem na stronie internetowej dadelo.pl. W tym przypadku zobowiązujemy się do zwrotu kosztu przesyłki po okazaniu listu przewozowego.
  • Reklamacji podlegają braki w zamówieniu. W przypadku braków realizowana jest dosyłka produktów. Koszt dostawy jest podejmowany przez Sklep Internetowy.

Co zrobić w przypadku odbioru uszkodzonej przesyłki lub uszkodzonego produktu?

  • W przypadku odebrania od przewoźnika uszkodzonej przesyłki Kupującemu przysługuje możliwość zareklamowania usługi transportowej przy wykorzystaniu protokołu szkody.
  • W przypadku odbioru uszkodzonego produktu prosimy o niezwłoczny kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Sklep Internetowy zobowiązuje się do zamówienia kuriera, odebrania przesyłki oraz wysłania nowego towaru lub zwrotu jego równowartości na kartę lub konto.

Czego nie obejmuje gwarancja produktu?

Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych powstałych w wyniku nieprawidłowego użytkowania produktu przez Klienta, a także śladów i uszkodzeń powstałych w skutek nieprawidłowego użytkowania.

Kto stwierdza czy produkt nadaje się do reklamacji?

Reklamowane produkty są sprawdzane przez specjalistów Dadelo. Dział zwrotów przeprowadza ekspertyzę produktu i stwierdza czy posiada on wadę fabryczną. W przypadku decyzji negatywnej towar za zgodą klienta może zostać wysłany do dystrybutora w celu weryfikacji opinii wystawionej przez dział zwrotów.

Czy z reklamacją produktu wiążą się dodatkowe opłaty?

W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, jeśli towar został odesłany we własnym zakresie, Sprzedający zobowiązuje się do zwrotu kosztów przesyłki uszkodzonego towaru po okazaniu przez Kupującego dowodu nadania z widoczną kwotą. W przypadku dalszej wymiany produktu koszt wysyłki ponosi Sprzedający.

Skąd pobrać formularz reklamacyjny?

Pobierz gotowy do wypełnienia formularz reklamacyjny.

Platforma ODR

Jako Konsument masz prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia swoich praw oraz roszczeń za pomocą specjalnej platformy ODR. Umożliwia ona bezstronne i niezależne rozstrzyganie sporów między Konsumentami a Przedsiębiorcami, które dotyczą zobowiązań powstałych przy zawieraniu umów internetowych. Platforma jest przeznaczona dla Konsumentów oraz Przedsiębiorców mających siedzibę w Unii Europejskiej.

Stosownie do treści art. 14 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., konsumenci mogą skorzystać z pozasądowej drogi rozstrzygania sporów związanych umową sprzedaży lub świadczenia usług zawartą przy wykorzystaniu sieci Internet.

Skargi można składać pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr

Pomoc

Potrzebujesz pomocy? Skonsultuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Odpowiemy na wszystkie pytania. Zadzwoń na 887 874 734 lub napisz na info@dadelo.pl

Skorzystaj z pomocy eksperta

Masz wątpliwości techniczne?
Zadaj pytanie - nasi fachowcy służą pomocą.