Biuro Obsługi Klienta 52 582 22 22

Godziny pracy:

pn.-pt.: 8:00 - 16:00
Wszystkie formy kontaktu i dane firmy

Koszyk jest pusty

Rowery i części

Kupno roweru to pierwszy i najważniejszy krok na ścieżce, na końcu której znajduje się dobrze urządzony warsztat rowerowy w garażu i 3 rowery na różne okazje. Do tego dochodzą tysiące przejechanych kilometrów turystycznie, lub podczas wyścigów rowerowych. Poprawia się kondycja i wzrasta zadowolenie z życia. Pojawiają się także nowe umiejętności, takie jak np. zdolność wymiany dętki w niesprzyjających warunkach. Przybywa także nieodzownych części i akcesoriów rowerowych, które zawsze mamy przy sobie.

Pozostałe od A do Z
Od
do
Dostawa w

Wyprzedaż

W magazynie 10 szt.
0,50 zł 15,90 zł
Adapter TOPEAK Gumowe podkładki do Fixer 3e
Dostawa w
W magazynie > 12 szt.
0,99 zł 2,00 zł
Dostawa w

Wyprzedaż

W magazynie 1 szt.
1,00 zł 4,90 zł
Czarny, Typ wentyla: auto / samochodowy, presta / wyścigowy
Dostawa w

Wyprzedaż

Dostawa w
W magazynie 12 szt.
5,90 zł 7,00 zł
Ogrzewacze do rękawiczek CHIBA Hotliner
Dostawa w

Wyprzedaż

Dostawa w

Wyprzedaż

W magazynie > 12 szt.
6,90 zł 9,90 zł
Nabój CO2 SKS Airchamp Pro
Dostawa w

POLECAMY

W magazynie > 12 szt.
7,90 zł 20,00 zł
Rozmiar koła: 28", 29", Szerokość: 50 mm, 54 mm, 57 mm, Typ wentyla: auto / samochodowy
Dostawa w

Wyprzedaż

W magazynie 11 szt.
9,90 zł 12,90 zł
Dostawa w

Wyprzedaż

Dostawa w

Wyprzedaż

Dostawa w

Wyprzedaż

W magazynie 1 szt.
10,00 zł 24,90 zł
Brązowy-niebieski, Materiał: żywiczne
Dostawa w

Wyprzedaż

Dostawa w
Dostawa w

Wyprzedaż

Rower to niesamowicie uniwersalny środek transportu. W zależności od potrzeb możemy posiadać jeden model do wszystkiego albo kilka rowerów przeznaczonych do konkretnych warunków. Najbardziej użyteczny jest klasyczny rower miejski wyposażony w błotniki, pełne oświetlenie zasilane dynamem i przerzutki w piaście wewnętrznej. Ponadto mieszczuchy mają bagażnik lub nawet umieszczony na kierownicy kosz, który służy do przewozu codziennych zakupów. Drugi najpopularniejszy model użytkowy to rower trekkingowy, wyposażony podobnie do miejskiego. Różnica jest taka, że dodatkowo często posiada widelec amortyzowany i napęd o szerokim zakresie przełożeń, a także amortyzowaną sztycę, czego w rowerach miejskich raczej nie spotkamy. Warto wiedzieć, że najlepiej działające modele takich wsporników siodła to Suntour NCX i Cane Creek Thudbuster.

Jeśli nie traktujemy roweru jako pojazdu użytkowego, a hobby lub sprzęt potrzebny do sportowej rywalizacji to potrzebny jest zaawansowany model szosowy lub MTB. Są one wykonane w całości z karbonu, a najdroższe z nich posiadają nawet koła z włókna węglowego. Od niedawna coraz popularniejsze są szosowe hamulce tarczowe sterowane hydraulicznie. Wraz z osprzętem elektronicznym DI2 firmy Shimano jest to najlepsze wyposażenie, jakie można zamontować w rowerze do ścigania się na asfalcie. Modele do jazdy w terenie od lat posiadają hydrauliczne hamulce tarczowe oraz rozbudowaną amortyzację z przodu i z tyłu. Napędy MTB ewoluują obecnie do systemów bez przedniej przerzutki, w których tylna pracuje na kasecie o bardzo szerokiej rozpiętości.

Sam rower to nie wszystko, aby jeździło się na nim wygodnie potrzebujemy odpowiedniego ubrania, siodełka i butów kolarskich wraz z pedałami SPD. Ponadto co jakiś czas musimy przesmarować napęd i wyczyścić go z kurzu oraz błota. Co sezon konieczna jest także wymiana zużywających się części rowerowych takich jak linki i pancerze przerzutek oraz hamulców, a czasami opony, okładziny hamulcowe, łańcuch, kaseta, itp. Możemy oddawać rower do serwisu albo samemu się tym zająć. Z czasem nawet najbardziej oporni kolarze zaczynają gromadzić podstawowe narzędzia. Zaczyna się od zestawu łyżek do samodzielnej wymiany dętki, a potem przychodzi czas na multitoola z kompletem kluczy imbusowych, do demontażu kaset i zdejmowania mechanizmu korbowego. Na koniec każdy przekonuje się, że nie można wygodnie serwisować roweru bez stojaka rowerowego.