Biuro Obsługi Klienta 52 582 22 22

Godziny pracy:

pn.-pt.: 8:00 - 16:00
Wszystkie formy kontaktu i dane firmy

Koszyk jest pusty

Rowery miejskie

Rowery miejskie to najlepsze lekarstwo na korki i zatłoczony transport publiczny. Wytrzymały i wygodny rower holenderski pozwoli przewieźć bez wysiłku duże zakupy. Rower miejski z piastą wewnętrzną umożliwi bezobsługowe użytkowanie przez długi czas. Pełne błotniki, bagażnik i oświetlenie na dynamo sprawią, że jazda w każdych warunkach będzie przyjemnością. Bądź aktywny i wybieraj spośród licznych rowerów dostępnych w naszej ofercie.

Dostawa w

POLECAMY

Dostawa w

POLECAMY

Wysyłka
gratis
W magazynie 11 szt.
1949,00 zł 3099,00 zł
Szary, Rozmiar ramy: 51 cm
Dostawa w

Wyprzedaż

Dostawa w

Wyprzedaż

Wysyłka
gratis
W magazynie 3 szt.
799,00 zł 859,00 zł
Biały, Rozmiar ramy: 16"
Dostawa w

Wyprzedaż

Wysyłka
gratis
W magazynie 3 szt.
1749,00 zł 2799,00 zł
Srebrny, Rozmiar ramy: 51 cm
Dostawa w

Wyprzedaż

Wysyłka
gratis
W magazynie 4 szt.
2390,00 zł 3799,00 zł
Dostawa w

Wyprzedaż

Dostawa w
Wysyłka
gratis
W magazynie 1 szt.
539,00 zł 899,00 zł
Biały, Rozmiar koła: 28"
Dostawa w
Wysyłka
gratis
W magazynie 1 szt.
589,00 zł 899,00 zł
Kremowy, Rozmiar ramy: 18"
Dostawa w
Wysyłka
gratis
W magazynie 2 szt.
659,00 zł 879,00 zł
Biały-zielony, Rozmiar ramy: 18"
Dostawa w
Wysyłka
gratis
W magazynie 3 szt.
789,00 zł 939,00 zł
Dostawa w
Wysyłka
gratis
W magazynie 4 szt.
789,00 zł 939,00 zł
Dostawa w
Wysyłka
gratis
W magazynie 3 szt.
799,00 zł 939,00 zł
Wysyłka
gratis
1099,00 zł 1599,00 zł
Grafitowy, Rozmiar ramy: 23"
Dostawa w
Wysyłka
gratis
W magazynie 1 szt.
1390,00 zł 1999,00 zł
Biały, Rozmiar ramy: 17,5"
Dostawa w
Wysyłka
gratis
W magazynie 2 szt.
1399,00 zł 1999,00 zł
Brązowy, Rozmiar ramy: 20"

Kilkadziesiąt lat temu podstawowym środkiem transportu przeciętnego mieszkańca dużego europejskiego miasta był rower. Później rozwój motoryzacji zepchnął cyklistów do defensywy, ale od kilkunastu lat rowery wracają do łask. Jeden średniej wielkości samochód zajmuje tyle cennego miejsca na ulicy co mniej więcej ośmiu rowerzystów stojących obok siebie. Nikt nie lubi tkwić w korkach, a polskie miasta prześcigają się w budowie rowerowej infrastruktury. Dlatego obecnie obserwujemy renesans popularności rowerów miejskich.

Cechy rowerów miejskich

Gdybyśmy postanowili kupić nowy rower do codziennych dojazdów do pracy, na zakupy oraz na weekendowe wycieczki, moglibyśmy dziś wybierać z ogromnej liczby modeli. Różnorodność kształtów ram i kolorów lakieru może na początku oszołomić, ale łatwo zauważyć, że wszystkie rowery miejskie mają kilka podstawowych wspólnych cech:

  • - bagażnik, pełne błotniki i oświetlenie na dynamo
  • - ramy o wygodnej wyprostowanej geometrii
  • - ramy damskie ułatwiające wsiadanie oraz ramy jednorurowe w kształcie litery U

  • - szeroki zakres przełożeń w przypadku tradycyjnych napędów
  • - bardzo często napęd oparty jest o piasty wewnętrzne
  • - wygodne siodełka często osadzone na sztycach amortyzowanych i mostki z regulacją wysokości kierownicy

Dzięki powyższym udogodnieniom nowoczesne rowery miejskie są komfortowe i bezpieczne. Duże błotniki przydają się podczas wiosennych gwałtownych ulew, jak i jesienią gdy nieustannie mży. Oświetlenie ledowe zasilane dynamem świeci jasno i powoduje, że jesteśmy widoczni na drodze. Nieco lepsza lampa napędzana prądnicą wbudowaną w piastę przednią świeci tak jasno, że można jeździć np. po nieoświetlonych parkowych alejkach. Bagażnik rowerowy pozwala na montaż sakw lub torby na zakupy.

Komfort i wygoda rowerów miejskich

O komforcie jazdy rowerem decyduje dopasowana do naszych oczekiwań geometria ramy. Rowery miejskie typu holenderskiego zapewniają najwygodniejszą z możliwych pozycję za kierownicą, siedzimy wyprostowani na szerokim i miękkim siodełku. Podobnie zaprojektowane są popularne damki miejskie zbudowane na ramach w kształcie litery U. Rower miejski na klasycznej męskiej ramie często ma wiele wspólnego z rowerem trekkingowym. Pozycja rowerzysty jest tu nieco wyciągnięta do przodu, tak aby można było pojechać szybciej gdy przyjdzie ochota.

Liczna grupa rowerów miejskich wyposażona jest w wielobiegowe piasty wewnętrzne. Ilość przełożeń sięga od 3 do nawet 14. Zabudowanie całego mechanizmu zmiany biegów wewnątrz tylnej piasty powoduje, że znacznie zmniejsza się konieczność konserwacji napędu. Wystarczy raz po praz smarować łańcuch i mniej więcej raz na rok udać się do serwisu rowerowego na przegląd.

Rower miejski to bardzo uniwersalny środek transportu. Świetnie sprawdzi się w codziennym użytkowaniu, niestraszne mu wysokie krawężniki i kiepskie nawierzchnie ulic. Komplet dodatkowego wyposażenia zwiększa bezpieczeństwo i chroni nogawki podczas gorszej pogody. Gdy zechcemy wybrać się na przejażdżkę ze znajomymi do podmiejskiego lasku czy nad jezioro wystarczy spakować torbę, założyć ją na bagażnik i jechać.