Koszyk

Koszyk jest pusty

Rowery przełajowe i gravele

Dostawa 24h GRATIS
Granatowy , Rozmiar koła: 28", Rozmiar ramy: 52 cm
3199,00 zł

Nowość

Dostawa 24h GRATIS
Zielony-beżowy , Rozmiar koła: 28", Rozmiar ramy: 54 cm
4199,00 zł

Nowość

Dostawa 24h GRATIS
Beżowy-brązowy , Rozmiar koła: 28", Rozmiar ramy: 54 cm
4199,00 zł

Nowość

Dostawa 24h GRATIS
Niebieski , Rozmiar koła: 28", Rozmiar ramy: 55 cm
5000,00 zł

Nowość

Dostawa 24h GRATIS
Niebieski-czarny , Rozmiar koła: 28", Rozmiar ramy: 53 cm
6999,00 zł

Nowość

Dostawa 24h GRATIS
Stalowy , Rozmiar koła: 27,5+, Rozmiar ramy: 53 cm
7699,00 zł

Nowość

Dostawa 24h GRATIS
Zielony , Rozmiar koła: 28", Rozmiar ramy: 56 cm
8490,00 zł

Nowość

Dostawa 24h GRATIS
Srebrny , Rozmiar koła: 28", Rozmiar ramy: 53 cm
8599,00 zł

Nowość

Dostawa 24h GRATIS
Niebieski , Rozmiar koła: 28", Rozmiar ramy: 57 cm
8599,00 zł

Nowość

Dostawa 24h GRATIS
Czerwony-pomarańczowy , Rozmiar koła: 28", Rozmiar ramy: 54 cm
8990,00 zł

Nowość

Dostawa 24h GRATIS
Szary , Rozmiar koła: 28", Rozmiar ramy: 56 cm
8999,00 zł

Nowość

Dostawa 24h GRATIS
Srebrny , Rozmiar koła: 28", Rozmiar ramy: 49 cm
9599,00 zł

Nowość

Dostawa 24h GRATIS
Zielony , Rozmiar koła: 28", Rozmiar ramy: 57,5 cm
9799,00 zł

Nowość

Dostawa 24h GRATIS
Zielony-czarny , Rozmiar koła: 28", Rozmiar ramy: 58 cm
10999,00 zł

Nowość

Dostawa 24h GRATIS
Wiśniowy-czerwony , Rozmiar koła: 28", Rozmiar ramy: 59 cm
11999,00 zł -8% 12999,00 zł

Nowość

Dostawa 24h GRATIS
Czarny-czerwony , Rozmiar koła: 28", Rozmiar ramy: 55,5 cm
13999,00 zł

Nowość

Dostawa 24h GRATIS
Fioletowy-pomarańczowy , Rozmiar koła: 28", Rozmiar ramy: 54 cm
14799,00 zł
Dostawa 24h GRATIS
Żółty-czarny-zielony , Rozmiar koła: 28", Rozmiar ramy: 55 cm
15999,00 zł

Nowość

Dostawa 24h GRATIS
Miedziany-czarny , Rozmiar koła: 28", Rozmiar ramy: 55 cm
16099,00 zł

Nowość

Dostawa 24h GRATIS
Zielony-czarny , Rozmiar koła: 28", Rozmiar ramy: 52 cm
16099,00 zł
4,9 / 5

Nasza ocena
na Opineo

Rowery przełajowe są bardzo popularne w Belgii, Holandii i Francji. Zimy w tych krajach są dość łagodne, a przełaj to pomysł na przetrwanie czasu, gdy nie można jeździć na szosie. Wiatr, deszcz i temperatura w okolicach zera nie zachęcają do jazdy po asfalcie. A do przełajów? Jak najbardziej! W takich warunkach idealnie sprawdzi się przełajowy rower. Jest on stworzony do ostrego katowania podczas godzinnych (albo nieco dłuższych) zawodów. Kolarze jeżdżą po pętlach, które są „ozdobione” płotkami i innymi przeszkodami, które sprawiają, że trzeba zsiąść z roweru, wziąć go do ręki i przeskoczyć. Do tego wszechobecne błoto i zimno, choć wszystkim kolarzom jest gorąco.

Rower przełajowy a szosowy

Czym różni się przełaj od szosy? Na pierwszy rzut oka to bardzo podobne konstrukcje. Gięta kierownica, wąskie opony i podobny napęd. Jednak różnic jest naprawdę wiele. • Geometria przełaju jest inna niż szosy. Jego podstawowym zadaniem jest zwrotność. Ma jechać szybko i połykać przeszkody. Dlatego suport jest dość wysoko, górna rura jest krótka, a pozycja na nim zwarta. To nie jest rower na długie godziny w siodle. • Opony są szersze niż w szosówce, ale węższe niż w gravelu. Jeśli chcemy ścigać się w oficjalnych zawodach, mogę mieć 33 mm szerokości. Oczywiście bieżnik jest wyraźny, by opony nie zapychały się błotem. • Hamulce są też inne niż w typowych kolarzówkach, w których montuje się klasyczne u-brake’i (choć coraz rzadziej). Obecnie standardem w przełajówkach są tarcze. Przed nimi były cantilevery, które świetnie oczyszczały się z błota. • W przełajach stosuje się zazwyczaj zmodyfikowany napęd szosowy. Duże tarcze są mniejsze niż w kolarzówkach i często mają 44-46 zębów. Od jakiegoś czasu coraz więcej zawodników stosuje napędy z jedną tarczą. Mają one zbliżony zakres przełożeń do 2x11, ale skoki między biegami są większe.

Oceny klientów dadelo.pl na Trusted Shops: 4.8 / 5 z 234