Biuro Obsługi Klienta 52 582 22 22

Godziny pracy:

pn.-pt.: 8:00 - 18:00
so.: 9:00 - 14:00
Wszystkie formy kontaktu i dane firmy

Koszyk jest pusty

Rowery szosowe

Rower szosowy został stworzony dla tych rowerzystów, którzy kochają prędkość. Producenci ciągle udoskonalają rowery szosowe wprowadzając lżejsze i wytrzymalsze materiały (karbon), precyzyjniej działający osprzęt, a nawet testują pozycję kolarza za kierownicą w tunelu aerodynamicznym. Niezależnie czy rywalizujesz ze znajomymi na podmiejskiej szosie, czy starujesz w zawodach, w Dadelo znajdziesz rower szosowy najlepiej dopasowany do twoich potrzeb.

Polecane
Pozostałe od A do Z
Od
do
Dostawa w

Rower BURGHARDT Race Star

Wysyłka
gratis
W magazynie 7 szt.
1190,00 zł 1599,00 zł
Biały, Rozmiar ramy: 52 cm
Dostawa w

Rower GT GTS Sport

Wysyłka
gratis
W magazynie 1 szt.
2249,00 zł

Wyprzedaż

Rower TREK Lexa 2

Dostawa w

Wyprzedaż

Rower GT GTS Comp

Wysyłka
gratis
W magazynie 1 szt.
2549,00 zł
Czerwony, Rozmiar ramy: L

Wyprzedaż

Rower TREK 1.2 H2

Wysyłka
gratis
2959,00 zł 3699,00 zł
Czarny, Rozmiar ramy: 56 cm
Dostawa w
Dostawa w
Dostawa w

Nasz faworyt

Wyprzedaż

Wyprzedaż

Rower TREK Emonda ALR 4

Wysyłka
gratis
4239,00 zł 5299,00 zł
Czarny, Rozmiar ramy: 52 cm
Dostawa w

Nasz faworyt

Wyprzedaż

Dostawa w

Wyprzedaż

Rower FUJI Sportif 1.1 D 2016

Wysyłka
gratis
W magazynie 3 szt.
4490,00 zł 6499,00 zł
Dostawa w

Rower KROSS Vento 5.0 2017

Wysyłka
gratis
W magazynie 1 szt.
4999,00 zł
Biały-czarny-zielony, Rozmiar ramy: 53 cm
Dostawa w

Nowość

Wyprzedaż

Rower TREK Emonda ALR 5

Wysyłka
gratis
5279,00 zł 6599,00 zł
Czerwony, Rozmiar ramy: 56 cm
Dostawa w

Nowość

Rower szosowy FUJI Gran Fondo Classico 1.1 2017

Wysyłka
gratis
W magazynie 1 szt.
5690,00 zł
Dostawa w

Nowość

Rower szosowy FUJI Roubaix 1.3 DISC 2017

Dostawa w
Dostawa w

Rower KROSS Vento 6.0 2017

Wysyłka
gratis
W magazynie 1 szt.
6399,00 zł
Biały-czarny-grafitowy, Rozmiar ramy: 53 cm

Wyprzedaż

Rower TREK Domane S4

Wysyłka
gratis
6399,00 zł 7999,00 zł
Czarny-czerwony, Rozmiar ramy: 54 cm

Rower TREK Domane ALR 4 Disc

Wysyłka
gratis
6799,00 zł
Srebrny, Rozmiar ramy: 56 cm
Dostawa w

Nasz faworyt

Wyprzedaż

Rower FUJI Norcom Straight 2.5 2016

Dostawa w

Rower TREK Emonda S5

Wysyłka
gratis
7499,00 zł
Czarny-czerwony, Rozmiar ramy: 56 cm
Dostawa w

Rower TREK Emonda SL 4 2018

Wysyłka
gratis
W magazynie 1 szt.
7499,00 zł
Czarny, Rozmiar koła: 28", Rozmiar ramy: 56 cm
Dostawa w

Wyprzedaż

Rower KROSS Vento 7.0 2016

Wysyłka
gratis
W magazynie 1 szt.
7999,00 zł
Czarny-grafitowy-limonkowy, Rozmiar ramy: 53 cm
Dostawa w

Wyprzedaż

Rower TREK Domane SL 6 Pro

Wysyłka
gratis
13199,00 zł 16499,00 zł
Czerwony, Rozmiar ramy: 56 cm

Bądź widoczny
na drodze

Zobacz ofertę

Rowerowa moda pojawia się i znika dokładnie tak samo, jak ma to miejsce w branży odzieżowej. Inaczej mówiąc – wszystko już było i dobrze znane motywy w nieco odmienionej wersji powracają po latach. Działy marketingu największych producentów, po dekadzie skupiania się na rowerach MTB, parę lat temu przeniosły uwagę klientów na rewolucyjne nowości w segmencie rowerów szosowych. Wszystko zbiegło się z zaprezentowaniem przez Shimano i Srama hydraulicznych hamulców tarczowych dla kolarzówek oraz z wprowadzeniem przez Japończyków pierwszych elektronicznych napędów Di2. Przypomnijmy, że zadebiutowały one właśnie w rowerach wyścigowych, a dopiero potem w MTB. Dziś moda na rowery szosowe jest w apogeum, a motywem przewodnim są uterenowione kolarzówki, czyli tzw. rowery przełajowe i gravele. Ta ostatnia nazwa po angielsku oznacza „żwir”. Jeśli spojrzymy na historię rozwoju pierwszych rowerów MTB, można zauważyć duże podobieństwa z dzisiejszą ewolucją szosówek. Gravele to rowery do szybkiego poruszania się po szutrowych i polnych drogach, ale także są zdolne do ścigania się po szosach. W stosunku do klasycznych kolarzówek zmianie uległa geometra ram. Wydłużono i podniesiono rury sterowe, nieco obniżono wysokości suportów, wydłużono bazę kół, ale przede wszystkim umożliwiono montaż szerokich opon, nawet do 622 x 44. Gravele jako pierwsze rowery szosowe wyposażane są w napędy o zestawieniu przełożeń podobnym do rowerów górskich. W większości modeli od pewnej półki cenowej nie ma już przedniej przerzutki.

Drugi kierunek rozwoju rowerów szosowych związany jest już ściśle ze ściganiem. Zdecydowana większość sił spowalniających kolarza w czasie jazdy to opory aerodynamiczne. Aby umożliwić osiąganie większych prędkości, trzeba zrobić wszystko, aby usprawnić przepływ powietrza wokół rowerzysty. Stąd obserwujemy renesans rowerów szosowych tzw. aero. Mają one specjalnie ukształtowane profile rur, opływowe kierownice i mostki, a przede wszystkim – ramy otulające tylne koło. Szczególna odmiana rowerów aero to kolarzówki triathlonowe. Służą do jednorazowego pokonania kilkuset kilometrów podczas wyścigu. Projektuje się je inaczej niż klasyczne rowery do codziennego pokonywania dużych odległości. Triathlonista na siodełku właściwie leży, a ręce opiera na specjalnej kierownicy zwanej „lemondką”. Dzięki temu jest w stanie zminimalizować opory powietrza w najwyższym stopniu.