
Siodełko Selle Royal Scientia Relaxed R2 zostało zaprojektowane dla rowerzystów, u których rozstaw kości kulszowych wynosi 11-13 cm. Technoloigie Royalgel i 3D skingel przyczyniają się do tego, że ucisk na newralgiczne miejsca zmniejsza się do 40%. Central Resevoir to specjalne zagłębienie, które maksymalizuje komfort, odciążając tym samym kości kulszowe. Body Contour to rozwiązanie związane z promieniem siodła i różnymi kątami nachylenia kręgosłupa – im pozycja jest bardziej pochylna, tym mniejszy jest promień krawędzi siodła. Podwyższony Rear Plateau zapobiega nieprzewidzianemu przesuwaniu się. Zakrzywiona konstrukcja Curva Suspension podwyższa komfort poprzez zmniejszenie nacisku na kość ogonową. Zalecana pozycja ciała to 90° pochylenia sylwetki.
Najważniejsze informacje:
- Przeznaczenie: trekking/ miasto
- Wypełnienie: Royalgel + 3D skingel
- Pozycja: 90°
- Rozstaw kości kulszowych: 11-13 cm
- Central Reservoir
- Body Contour
- Rear Plateau
- Curva Suspension
Style jazdy:
Athletic 45°
Athletic 45° - rowerzysta siedzi w pozycji pleców pod kątem 45° sprawdza się na długich dystansach
Moderate 60°
Moderate 60° - rowerzysta zazwyczaj siedzi na siodle z kręgosłupem pod kątem 60°. Ta pozycja kontynuuje ruch masy kolarza i obszaru kości siedzenia w głąb siodła, na szerszą jego część
Relaxed 90°
Relaxed 90° - rowerzysta zazwyczaj siedzi na siodle w pozycji wyprostowanej z kręgosłupem pod kątem 90°. Ta pozycja przenosi ponad 60% masy rowerzysty bezpośrednio na tylną część siodła
Technologie:
3D skingel
3D skingel to system, w którym Royalgel został umieszczony strategicznie, tj. zgodnie z anatomicznymi wymogami rowerzysty. Efektem tego jest mniejsza masa siodła oraz mniejszy nacisk na krocze i okolice kulszowe do 40%.
Curva Suspension
Curva Suspension to unikalna, zakrzywiona konstrukcja zawieszenia, która została przymocowana do tylnej części skorupy siodła, dzięki czemu oferuje niezwykły komfort poprzez zmniejszenie nacisku na kość ogonową i gwarantuje dodatkową boczną elastyczność
Central Reservoir
Central Reservoir to zagłębienie w środku siodła, którego kształt i wymiary zostały przebadane, aby zwiększyć komfort dla kości kulszowych.
Rear Plateau
Rear Plateau to podwyższony tył siodła, który zapobiega przesuwaniu się do tyłu i zmniejsza nacisk w środkowej części, co przekłada się na zajmowaną pozycję jazdy.
Body Contour
Body Contour to odpowiednio zaprojektowany promień siodła zapewniający optymalny komfort dla różnych kątów nachylenia kręgosłupa. Im bardziej pochylona pozycja, tym mniejszy promień krawędzi siodła.