Biuro Obsługi Klienta 52 582 22 22

Godziny pracy:

pn.-pt.: 8:00 - 16:00
Wszystkie formy kontaktu i dane firmy

Koszyk jest pusty

Strefa przesyłek

Ostatnimi etapami realizacji Twojego zamówienia jest wysyłka oraz odbiór paczki.

Odbiór przesyłki kurierskiej

W celu uniknięcia jakichkolwiek problemów, zapoznaj się z czynnościami, które powinieneś wykonać przed i po odebraniu paczki od kuriera DPD.

  • W momencie odbioru koniecznie sprawdź, czy opakowanie nie jest w żadnym stopniu uszkodzone, a taśmy poprzecinane. Jeżeli coś wzbudza Twoje wątpliwości, spisz swoje uwagi na Liście Przewozowym.
  • Jeżeli nie masz zastrzeżeń co do zewnętrznego opakowania przesyłki, podpisz List Przewozowy.
  • Odbierz przesyłkę, a następnie w obecności kuriera sprawdź, czy zamówienie jest kompletne oraz czy żaden z produktów nie jest uszkodzony.
  • Jeżeli Twoje zamówienie jest niepełne lub uszkodzone, powinieneś w obecności kuriera sporządzić Protokół Reklamacyjny zawierający datę oraz godzinę doręczenia, a także opis braków i uszkodzeń towarów.
  • Niezwłocznie powiadom nas o Twoich uwagach. Dzięki temu będziemy mogli szybciej podjąć działania rozpatrujące reklamację dostawy. Protokół Reklamacyjny w formie skanu
  • lub zdjęcia prześlij nam na adres mailowy wraz z opisem zaistniałej sytuacji.

Rozpatrzenie reklamacji uzależnione jest od uznania jej przez przewoźnika, dlatego bardzo ważnym jest, abyś dokładnie sprawdził stan zamówienia w obecności kuriera. Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń skutkuje wygaśnięciem możliwości zgłaszania roszczeń względem ewentualnych uszkodzeń, zgodnie z art. 76 Prawa Przewozowego.

Odbiór w paczkomatach Inpost

Odbierając przesyłkę Inpost, sprawdź jej stan jeszcze przy paczkomacie. W razie zastrzeżeń skontaktuj się z nami i złóż reklamację, a zamówienie pozostaw w skrytce. Reklamację możesz przekazać telefonicznie, pod numerem: 887-874-734 lub mailowo, na adres: info@dadelo.pl.