Koszyk

Koszyk jest pusty

Trenażer TACX Antares T1000

-19%799,00 zł
649,99
39,00 zł x 20 rat Oblicz ratę
  • Komunikacja z komputerem:
Ilość:
Opcja:Komunikacja z komputerem: nie
Cena:649,99 zł

Wysyłka gratis Zamówienia o wartości min. 499 zł dostarczamy za darmo.

Dostawa 15-30 dni Zamów teraz a wyślemy przesyłkę w ciągu 15-30 dni roboczych. Oferta dotyczy wyłączenie przesyłek na adres w Polsce.

4,8 / 5

Nasza ocenana Opineo.pl Twoja opinia jest dla nas ważna. Dokładamy wszelkich starań, aby polepszać jakość usług w naszym sklepie.

Opis
marka tacx baner

Trenażer rolkowy Tacx Antares doskonale symuluje prawdziwą jazdę rowerem w terenie. Rolki są bardzo wytrzymałe i zapewniają swobodę manewrowania rowerem w czasie jazdy. Duże i solidne rolki stabilizują rower na trenażerze, co pozwala doskonalić technikę jazdy, poprawiać koordynację oraz ćwiczyć łapanie równowagi. Rolki są lekko wyprofilowane, co uniemożliwia wypadniecie roweru w czasie treningu. Antares umożliwia treningi w domowym zaciszu praktycznie każdym rowerem z kołami w rozmiarze od 26 do 29 cali. Trenażer jest bezproblemowy w przechowywaniu, gdyż łatwo się składa i mierzy jedynie 80 cm. 

Najważniejsze informacje: 

  • Średnica rolki: 100 – 110 mm 
  • Wymiary rozłożonej podstawy: 1350 x 470 
  • Wysokość: 135 mm 
  • Wymiary po złożeniu podstawy: 800 x 470 mm 
  • Pasuje do rowerów z kołami 26 – 29 cali 
  • Masa: 7,70 kg

 

Specyfikacja
  • Marka TACX
  • Kod produktu DD19176
  • Komunikacja z komputerem nie

Opinie

  • 5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Używałem już wiele trenażerów, a ten to kolejny bardzo dobry wybór. Prosty do złożenia, zajmuje bardzo mało miejsca na czym mi bardzo zależało. E czsie jazdy zachowuje się bardzo cicho. Jeżeli tremujesz kadęcję to świetny wybór. Dobra cena i dobra jakość produktu. Polecam

  • 5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    pierwsze zamówienie i.... lepiej nie można, od zamówienia do dostawy upłynęło mniej niż dwa dni, super. pewien niepokój budzą wyraźne rysy/nacięcia na każdej z rolek. Opakowanie wyglądało na fabrycznie zamknięte a jednak tak jakby ktoś nożykiem do tapet ponacinał rolki. Dziwne. Mam nadzieję, że rolki nie zaczną z czasem obłazić. Jeżdżę krossem z serii trans, rama 19\\', opony 700x35, miejskie, prawie bez bieżnika. Jeżeli chodzi o geometrię to mój kross wydaje się być maksimum tego TACX pomieści. Większa rama i oś przedniego koła będzie przed osią przedniej rolki (chyba). Co do cech użytkowych TACX\\'a to: - porównując z trenażerem ROTO (z aluminiowymi rolkami) TACX jest wyraźnie cichszy jednak na oglądanie filmu czy słuchanie muzyki nie ma co liczyć a domownicy lepiej, żeby wyszli z mieszkania (dla obopólnego spokoju) - wklęsłe rolki TACX\\'a jakichś specjalnych cudów nie czynią, mam wrażenie, że nawet ciut stabilniej jechało mi się na regularnych walcach ROTO - brak regulacji odstępu tylnych rolek, ROTO pozwala umieszczać KAŻDĄ z rolek w dowolnym miejscu (mocowanie rolek przesuwa się na bocznych rurkach/prowadnicach), TACX daje możliwość tylko skokowego odsuwania rolki przedniej względem środkowej - składanie TACX\\'a w praktyce jest łatwiejsze niż mogłoby się wydawać, ale pewnie i tak trudniejsze niż ROTO czy ELITE (te się po prostu "łamie"). W TACX\\'ie trzeba zwolnić dwa zaciski, wcisnąć dwa kamienie ustalające pozycje przedniej ramy i wreszcie wsunąć przód ramy. Liczę, że na dłuższą metę da radę z tym żyć. - brak regulacji oporu według mnie nie jest problemem, jazda 32-35 km/h z kadencją ok. 95-100 rpm jest dla mnie już znaczącym i jak na razie wystarczającym wysiłkiem.