Koszyk

Koszyk jest pusty

Opis
marka force baner

Trekkingowy widelec marki Force to model o sztywnej konstrukcji i minimalistycznej budowie, ktory dedykowany jest pod hamulce tarczowe (IS), ale posiada również mocowanie pod standardowe v-brake'i. Widelec od Force to dobry wybór do turystycznej jazdy, choć poradzi sobie w rowerach miejskich. Aluminiowa rura sterowa w rozmiarze 1 i 1/8 cala dedykowana jest pod stery w typie Ahead. 

Najważniejsze informacje: 

  • Widelec sztywny do zastosowań trekkingowo-miejskich 
  • Dwie wersje widelca: karbonowy z aluminiową rurą sterową oraz w całości aluminiowy 
  • Długość widelca od osi piasty do dolnej miski sterowej: 415 mm (karbon) / 435 mm (alu) 
  • Długość rury sterowej: 300 mm (karbon) / 260 mm (alu) 
  • Materiał: włókno węglowe, aluminium 6061 
  • Aluminiowa rura sterowa ( w obu modelach) 
  • Mocowanie zacisku hamulca tarczowego (IS) 
  • Posiada piwoty pod hamulce v-brake Waga: 755 g (karbon) / 880 g (alu) 
Specyfikacja
  • Marka FORCE
  • Kod produktu DD90633
  • Waga produktu 755 g
  • Dodatkowe 28,6 mm (1 1/8 cala) / 300 mm / ahead
  • Kolor czarny
  • Materiał carbon
  • Mocowanie hamulca tarczowe (IS international standard), v-brake (piwoty)
  • Przeznaczenie trekking / miasto
  • Rozmiar koła 28"
  • Rura sterowa 1 1/8"

Opinie

  • 4,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Bardzo fajny widelec. Plusy: przywoite wykonanie, świetnie wkomponował się w stary 10 letni rower, znacznie go odchudzając. Świetne wiedełki, bardzo aerodynamiczne - fajny kształt. Nowoczesny design. Minusy: Waga! aż o 72 gramy zawyżona. Wg producenta 800g, a mój waży 872 g, to spora nieścisłość. Możliwość zamontowania błotników pełnych, z tym, że tuż pod rurą sterową są dwa otwory i należy raczej przeprowadzić prze nie srubę mocującą błotnik o dł. min. 5 cm i gwintowaną na końcu. Tuż pod mocowaniem hamulcy tarczowych jest otwór gwintowany (na bagażnik chyba i/lub właśnie błotnik) i drugi oczywiście po przeciw ległej stronie.

  • 5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Widelec wykonany bardzo solidnie. Idealnie wpasował się w geometrię roweru ( miałem problem ze znalezieniem odpowiedniej długości) a ten z powodzeniem zastąpił amortyzator. Duży plus za możliwość montażu zarówno hamulców v-brake jak i tarczowych. Przejechałem na nim dopiero kilkaset km ale z czystym sumieniem mogę go polecić. Jest wart swojej ceny.