Co myślisz o naszym sklepie? Twoje zdanie jest dla nas ważne. Czekamy na Twoją opinię! Wyraź opinię o sklepie

Biuro Obsługi Klienta 887 874 734

Godziny pracy:

Infolinia czynna
pn.-pt.: 8:00 - 16:00
Wszystkie formy kontaktu i dane firmy

W tym miejscu znajdziesz produkty do porównania

Twój schowek jest pusty

Sprawdź status zamówienia

Wpisz numer zamówienia oraz nazwisko w przypadku klienta indywidualnego, lub NIP w przypadku firmy.

Sprawdź status

Koszyk jest pusty

Zwrot i wymiana

Na dadelo.pl masz pełne prawo zwrócić towar aż 60 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Jak zwrócić produkt?

Kontakt i formularz zwrotu

Skontaktuj się z nami drogą mailową na info@dadelo.pl lub telefoniczną, przekaż nam numer zamówienia. W celu przyspieszenia realizacji zwrotu prosimy o uzupełnienie formularza zwrotu i dołączenie do przesyłki.

Przekazanie produktu

Dostarcz nam produkt, który chcesz zwrócić. Przygotowaną paczkę z dopiskiem "Zwroty" prosimy wysłać na adres ul. Podleśna 17, 85-145 Bydgoszcz.

Korekta i potwierdzenie

Po otrzymaniu przez nas przesyłki wystawimy korektę faktury VAT. Zostanie ona przesłana wiadomością e-mail. Po zapoznaniu się z wiadomością prosimy o potwierdzenie otrzymania korekty.

Zwrot pieniędzy

Oczekuj na zwrot środków. Otrzymasz je maksymalnie 14 dni od chwili złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Oferujemy dwa sposoby zwrotu:

  • bez podania przyczyny - zgodnie z prawem klient może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych. Pobierz formularz odstąpienia od umowy.
  • z podaniem przyczyny zwrotu - zgodnie z regulaminem sklepu, umożliwiającym rezygnację z zakupu w ciągu 60 dni. Pobierz formularz dla tego rozwiązania.

Prosimy o nie przekazywanie przesyłek paczkomatem lub z opcją płatności "za pobraniem", takie przesyłki nie będą przez nas odbierane. Razem ze zwracanym towarem należy koniecznie wysłać:

  • oryginał dowodu jego zakupu (w przypadku zwrotu tylko części towarów z danego zamówienia odeślemy Państwu skorygowany rachunek, który będzie podstawą np. do roszczeń reklamacyjnych),
  • wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu
Jeśli to możliwe, prosimy także o przesłanie opakowania oraz kompletu metek dołączonych do produktu (w przypadku zwrotu towaru w ramach gwarancji "60 dni na zwrot towaru" odesłanie metek oraz opakowania jest koniecznym warunkiem przyjęcia zwrotu). Zwracany towar nie może przy tym nosić śladów eksploatacji i montażu, tzn. musi nadawać się do ponownej sprzedaży jako towar nowy.
Skorzystaj z pomocy eksperta

Masz wątpliwości techniczne?
Zadaj pytanie - nasi fachowcy służą pomocą.